Prenumerera och dela

tingeling tingeling

Publicerad 2009-06-23 21:02:38 i Allmänt

roligt liv jag har,sitter och kollar på skansen med mamma och pappa , tur att carro skulle komma ner till mig, får se vad vi hittar på för någonting :)

idag var jag inne på min salong igen, på torsdag ska jag göra nya hål, måste ta nya på båda om det skulle se bra ut, hur ONÖDIGT känns inte det då? att lägga ut pengar på någonting som jag redan hade..!!! sedan var jag inne på walbergs och skulle kolla lite, men slutade med att jag vart 500 kr fattigare. men nu har jag iaf någonting att ha på mig på lördag, jag längtar hur mycke som helst tills på lördag, :) imorgon kväll är vi några tjejer som ska bort till jennifer och fira henne som fyller 18, blir nog ochså hur kul som helst. nu ska jag ner på time och köpa mig en glass, det är jag värld:D TJARÅÅ
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej