Prenumerera och dela

hahaha

Publicerad 2009-12-29 18:54:46 i Allmänt

var någon som hade kommenterat min blogg och skrev att den hade gjort en ny header och undra  om den var fin eller ful? gick in och kollade, då var det en kille som hade gjort hela sin blogg med bara bilder på sig själv... & nakna hahah ja visa är inte brydd inte.

idag var jag och mamma och sa hej då till Linda Scott och Tyler vi skjusade in dom till frösö flygplast. denna gång skulle man nästan vilja fälla en tår, känns som de kommer vara 100 år tills vi träffas igen. kommer kännas så tomt att inte träffa Tyler. han är så söt och lugn säger inte ett ända ord. sover hela nätter och vaknar runt halv 11 på mornarna. sånt barn önskar jag ochså att vi kan få, men både jag och ante är rätt så tjuriga så få se hur de går haha. sen åkte jag och handlade en ny laddare till bärbara datan trodde den inte skulle funka, men den funkade. så nu kan jag äntligen använda den igen. handlade lite nya underkläder och en tröja och hår färg så ska nog strax gå och färga håret har faktiskt inte så mycke annat att göra. 

hejhej 
Kommentarer
Postat av: Maria

Kommentar publicerad 2009-12-29 19:40:13

hahhahahaha kan tänka mig att du blev ganska glad över att få se en naken karl!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej