Prenumerera och dela

16:49

Publicerad 2009-12-08 16:49:03 i Allmänt

vart ju inte riktigt som vi tänkt oss, vi fick aldrig sova i huset igår heller, inte inatt heller för den delen! suck. var nått annat som vart trasigt igår, men ringde och beställde saker igår så troligtvis kommer dom imorron:) så imorron kanske de blir lite varmare i huset,lär nog vara rätt kallt där idag skulle jag tro.

sitter och väntar på ante nu som är på väg från solle, så vi ska åka och fixa några saker och hämta ut mitt hår:D fick det äntligen idag efter två veckors väntan.. hum.. var på skolan idag, onödigt säger jag bara! en lektion på 20 min sen fick jag sluta! men imorgon är jag ledig, och sen har jag bara praktik på torsdag sen är jag ledig igen på fredag för då blir det hjärtljud:) föresten några av mina klasskompisar ska iväg på nobell imorgon och servera! så ikväll är dom med på mittnytt hehe . spännande för dom, hade ochså viljat följa! men hade nog inte varit så roligt att gå runt med en tjock mage där, hade nog bara kännt mig i vägen eller råkat rivat ner nå tallrik eller nått liknande:P
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej