Prenumerera och dela

söndag

Publicerad 2009-04-12 13:29:02 i Allmänt

ja vad säger man, påsken är nästan över.. den har varit både bra och väldigt dålig. i fredags var jag på kaffestugan hade himla roligt, kvällen slutade med att åka in på akuten och sy mitt öra, och ett uppsvullet blåmärkre över låret! kan knappt gå så ont gör det. igår började vi festa hemma hos linnea och senare vidare på hotellet i bispgården, hade roligt där ochså :)

idag söndag , blir nog lungt idag,var tänkt att dricka men har ingen lust och dessutom så har jag feber och ont i kroppen och känner mig hängig. farmor och farfar kommer på middag ochså :)

nu ska jag gå och vila en stund. hej
Kommentarer
Postat av: Maria

Kommentar publicerad 2009-04-13 17:25:00

håller med! till helgen kanske? :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej