Prenumerera och dela

sista dagen

Publicerad 2009-04-07 18:03:19 i Allmänt

 jag vill ha tillbaka mitt blonda hår!

jaja, sitter hemma nu , har precis ätit, åkte tillbaka till hammarn idag igen,eftersom jag alltid glömmer massa grejer. idag var det sista dagen på praktiken, känndes bra men endå dåligt! kommer sakna anna haha, anna var en speciell person men endå så jävla rolig:D efter praktiken mötte linnea mig så vi gick på stan, så jag kunnde köpa ett nytt tungsmycke,sen köpte jag en silver kula ochså, eftersom jag svalde dom. skulle behöva köpa lite andra saker ochså, känns så onödigt men tyvärr så måste ja.

idag tog jag ochså påsklov, skönt! så imorgon åker jag in till stan igen och super hjärnet med några av dom bästa=) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-04-07 21:35:52

Kommer bli så jävla roligt!

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-04-07 23:48:48

Anna saknar dig med, fick sms av henne.. hon skrev skit fint om dig:)

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2009-04-08 08:37:28

<3 Tack

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej