Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2009-04-22 22:36:51 i Allmänt

hallå mina vänner.

måste säga att den här dagen har rullat på bra, åkte in med halv sju bussen till stan, började kvart över åtta hade lektkion till halv tio, sen hade vi hål timme i tre timmar, trodde jag skulle gå hem där ett tag men jag stod ut och väntade, halv ett hade vi svenska och senare hade vi näringslära. men jag och linnea gick hem runt halv tre hihih.

sen har jag inte gjort så mycke jag och linnea var ute och gick en lång sväng nu ikväll, skönt. skulle kunna gå hur långt som helst bara man har någon att prata med så går det hur bra som helst :) ska försöka börja ut och gå varje kväll, ja får väl se hur det blir med den saken, det brukar ju aldrig bli som man säger, men får väl se: P

imorgon börjar jag tio och slutar 2, en perfekt dag. senare på kvällen så blir det nog filmkväll med massa godingar :) sen på fredag är man ledig! nu ska jag gå och diska.

puss

Kommentarer
Postat av: Marits

Kommentar publicerad 2009-04-23 14:31:40

vi kan gå någon kväll! :) saknar dig emmus <3

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-04-23 15:51:43

Haha, jag är ALLTID flitig ja :P haha näe då :P

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-04-28 17:32:54

Är inte ni ledig på torsdag oxå?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej