Prenumerera och dela

!?

Publicerad 2009-04-04 18:17:58 i Allmänt

skulle vilja skriva hur mycke som helst just nu, skriva av all ilska jag har inom mig just nu, men håller det för mig själv, men stackas den personen som är med mig den dan när all den ilskan kommer ut!

fattar mig fan inte på visa personer, ni kan inte komma och vara sur på mig när jag inte gjort någonting, har inte gjort någonting fel! hade historian varit annorlunda kan jag förstå men nu är det inte så.. sluta bete er som 15!

jaja, ska väl göra mig klar, ska åka upp på hotellet senare och kolla på film med lite bättre personer :)

Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-04-04 21:13:50

Fan va bra! Nästa helg säger jag bara.. Skoj för oss, minde skoj för någon annan. Det gillar vi!!!!

Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2009-04-04 21:58:28

Du fixar detta lilla apansson!

Du vet jag stöttar dig till 100 % och du vet vad jag tycker om den där idioten! =)



PUSS på dig<3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej