Prenumerera och dela

Trodde jag

Publicerad 2013-01-09 13:44:34 i Allmänt

Igår trodde jag att vi skulle få fara hem, äntligen!! Men senare mot eftermiddagen vart Joel sämre i andningen, så vi är fortfarande kvar, men ante kommer in senare så vi kan bytas av , känner att jag vill åka hem en stund, träffa Julia och byta miljö, vet inte på hur många dagar jag har varit inspärrad på detta rum. Jag får inte ens gå från rummet,inte får man någon mat här heller, så det är tur jossan varit så snäll som har gått och handlat mat åt mig. 
 
Annars finns det väl inte så mycket att säga, har egentligen skola imorgon men blir hemma nu när Julia fortfarande inte heller är frisk. håller på att kolla runt på lite bilar, våran kan ha gått sönder , tråkig nog.. 
 
när man kommer hem kanske man ska städa bort julen ochså, känner mig skapligt less på den nu. nu vill jag ha sommar och sol, jag som nyss ville ha vinter? Hehe 
 
 nu ska jag vila en stund
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej