Prenumerera och dela

onsdag kväll

Publicerad 2013-01-16 23:55:40 i

eller snart torsdag.. tio min kvar och båda barnen vaken! känns inte alls kul då de är skola imorgon och jag ska upp tidigt! sen är jag helt slut efter denna kväll, det vart rätt otäckt ett tag. men jag klarar mig själv som i allt annat. slapp ringa ambulans iaf. idag var de tänkt att jag skulle träffa carro. men var tvungen att åka till stan fram och tillbaka. men vi ska ses till helgen istället:) ne nu ska jag göra ett sista försök att lägga barnen!
Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2013-01-17 23:42:50

kan ju finnas nåt bra att man gör saker själv;) man blir jävligt stark Emma!!du verkar fixa det mesta o det med pravud!:) du e så jävla bra<3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej