Prenumerera och dela

Milkshake.

Publicerad 2013-01-31 22:47:25 i Allmänt

Ikväll gjorde jag denna goda milkshake, jätte god var den. Inte ofta man gör något sånt, inte Jag iaf. Har läst lite bloggar nu ikväll, kom in på en blogg som hade skrivit 10 andledningar till att skaffa barn, Jag valde ut 6 ord som hon skrev som stämmer så himla bra.
 
1. Att tillsammans med den du älskar högst på jorden få skapa
en ny liten människa av sammma kött, blod och gener som er.

2. Att få gå igenom en graviditet och förlossning, alla kanske
inte njuter av att vara gravid, det gjorde inte jag heller alla
gånger men endå så är det en häftig upplevelse att vara med om.
När man få se vad fantastisk kvinnokroppen är och hur mycket den
klarar av. När man får känna hur en levande människa växer
sig större i magen för varje dag.
 
3. Att få se dem växa upp. Se dem utvecklas för varje år.
 
4. Att få sova bredvid dem ,få titta på dem när dom sover.
 
5. Att få utvecklas som person. När man får barn upptäcker man
nya sidor hos sig själv, träffar människor man förmodligen aldrig annars
hade träffat och ställs inför situationer man aldrig annars skulle göra.
 
                                   6.Att aldrig tröttna på att höra sitt barn säga "mamma" eller "pappa"
och känna förundran över att det är ju jag.
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej