Prenumerera och dela

Måndag

Publicerad 2013-01-21 08:00:00 i Bilder

I Fredags fyllde som sagt lilleman 1år:) så det vart tårta och paket hela kvällen. Tänkte ladda upp kort från hans 1 års dag lite senare, har inte takigt mig i kragen och fört över bilderna ännu.
 
I Lördags vart vi bjuden på Tacos hos mamma, yummi, undra hur många gånger jag sagt att jag skulle kunna äta det varenda dag typ?
 
Senare på kvällen kom Carro till mig, vi satt och pratade huuuur lääänge som helst, vi har planerat massa saker vi ska göra, hur kul som helst kommer det att bli.  Även ett mål vi ska följa, jag hoppas vi gör det också:)
 
 
Igår var det meningen att vi skulle fara och bada i Sollefteå med Melissa och Isak m familj, men tyvärr så var det simmtävling där så vi fick hitta på någonting annat istället, Jag Ante Julia Joel, Pelle och Isak for upp till backen istället, vi åkte Kälke, fikade och Julia åkte skidor:)
 
 
När vi kom hem lagade vi middag, så sjukt gott... Idag får vi se om jag behöver åka till Stugun till tandläkaren, ska bygga på en tand, hoppas det blir bra:) Joel ska till doktorn idag också på kontroll.
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej