Prenumerera och dela

Måndag morgon

Publicerad 2012-09-17 10:00:47 i Allmänt

hahah yooo! enda bilden sen helgen, eller hade ju ett gäng fina bilder på Maria, men dom behåller jag för mig själv:P Michaela har precis varit här och lånat duschen, sen har vi suttit och surrat ett bra dag, så nu är det väl dax att hoppa själv in i duschen och göra sig klar för dagen.
 
Julia har slarvat bort nyckeln till "förrådet / skåpet" där jag har maskindiskmedel och massa andra bra saker, men nu kommer jag inte åt någonting, så nu kan jag inte strata diskmaskinen, så nu har jag massa disk odiskat! tacka vet ja diskmaskin, finns väl inga tråkigare en att stå och handdiska....
 
Igår satt jag och beställde Julgardiner, mys, jag längtar tills jul, fast det vet jag att jag skrivit förut:) thih
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej