Prenumerera och dela

Mamma Snack (Lördag)

Publicerad 2012-09-09 10:39:32 i Allmänt

1.Hur skulle du reagera om din svärmor gav ditt barn en t-shirt med trycket ”lik mamma men söt ändå”?
haha , jag skulle inte reagera alls, det är ju ett tryck som funnits länge!
 
2.Om du vann en tre veckors drömsemester, all inclusive, men var tvungen att åka själv inom 6 månader. Skulle du åka?
Nej det tror jag faktiskt inte, tre veckor utan mina barn? Nejtack! dessutom är Joel bara 8 månader och Julia 2 år, så det skulle inte vara en tanke att åka själv. Jag skulle längta ihjäl mig efter mina små gostroll.
 
3.Fick du tid över till något du inte gjort på många år när du var mammaledig?
 Det var väl både och, både mer tid och mer att göra. Sen så har jag fått två barn ganska tätt så det har varit rätt intensivt.
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej