Prenumerera och dela

Hitta MIG!

Publicerad 2012-09-12 10:29:00 i Allmänt

Såhär satt Julia igår innan läggdax, jag stod i köket och gjorde välling också ropar hon - mamma hitta mig! haha, ja det var ju inte så svårt! men jag fick ju låssas gå runt och leta!
 
Igår kom Maria till mig efter middagen, så vi gick ut och gick, sen var vi inne en stund innan hon for hem, planerade lite om Lördagen, kommer bli skojigt:) var verkligen hur länge sen som helst jag gjorde någonting "kul" med Maria. Och vi två har verkligen gjort galna saker tillsammans.
 
Just nu har jag ätit en tallrik fil med kanel, hur jäkla gott som helt och med lite apelsin bitar i,  mumma!!
 
och nu ska jag ta fram vattendammsugaren och dammsuga mattan och soffan! hej
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej