Prenumerera och dela

Finast på Jorden

Publicerad 2012-09-16 16:40:36 i Allmänt

Mina finaste hjärtan!

Hejhopp. Vilket fint väder det vart idag, som tur är så har man varit pigg idag efter hotellet igår, så man har kunnat varit ute:) var först uppe i Hoo med tjejerna, och sedan åkte vi vidare på hotellet, skoj och mycket folk var det!
 
Nu idag när Ante och Joel for till sundsvall så tog jag med barnen ner till lekparken, :) nu ska jag gå och göra sallad till maten, är verkligen vrålhungrig så mat i magen ska bli gott.
 
hejhopp!!
Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jenna - inspiration | foto | personligt ♥

Kommentar publicerad 2012-09-16 18:23:36

Så söta!

Som du kanske har märkt, så har jag ju tagit bort mammasnack. Men jag tänkte fortsätta köra med "mammafrågor". Så var gärna med och delta :)

Postat av: jonna

Kommentar publicerad 2012-09-16 23:22:22

ni har verkligen världens finaste barn<3 så fina,va stolt över dom:) kram

Postat av: mallan

Kommentar publicerad 2012-09-22 20:20:16

men guuuud vilka fina barn du har Emma! :)

Svar: Tack malin:)
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej