Prenumerera och dela

Vilket väder

Publicerad 2012-10-26 13:50:56 i Allmänt

Imorse for jag in till stan igen för att hämta mamma på Akuten, på vägen dit var det ett bra före på vägen, men INTE hem, man såg ingenting, känndes som man skulle fara av vägen vilken sek som helst. puuh.
 
Svängde in i stugun för napp jakt, men dom fanns ju inte där heller:( vart tusan kan dom finnas? hittade i stan men då var det en mindre modell.. så säg gärna till om ni ska någonstanns där det kan finnas nappar!
 
Vad händer i helgen då? inte den blekaste.. imorgon jobbar jag, men bara till 14, känns roligt! sen jag började skolan har jag inte jobbat nått.
 
Nu ska jag ge Joel lite mat, sen städa lite, perfekt väder för det tycker jag.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej