Prenumerera och dela

Tapeter

Publicerad 2012-10-29 17:35:51 i Allmänt

Varför ska det vara så svårt med tapeter ? för visa kanske det inte är så svårt, men för mig är de det!! jag vill absolut inte ha för mörka tapeter, jag vill ha ljust! men jag vill även ha en mörk vägg så det inte blir allt för kallt i rummet, har fortfarande inte köpt tapeter ennu, och på Onsdag morgon kommer dom hit och ska kolla lite.
 
Tv rummet skulle ha varit klart för ca 5 veckor sedan, jag blir besviken på den/dom som lovade att fixa tvrummet, men 5 veckor har gått och dom har fortfarande inte kommit fast dom lovat. Men jag hade tur att hitta någon annan, och som därimot lät trevlig:)
 
sen i veckan ska jag även fixa pajer inför helgen. och kläder också,varför ska det alltid va så jobbigt att välja kläder? :P
 
Jag och Julia har precis ätit middag, köttfärsfrästelse vart det idag. Joel sover och Ante är i Övik. Så jag satt mig här och vila på maten, då kommer Julia fram och säger- Här mamma får du så du inte fryser, också ger hon mig en diskhandduk:) gullplutt.
en bild på vår "mini" plutt. Sjuk är han , men endå så glad:)
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej