Prenumerera och dela

Lite att fundera över..

Publicerad 2012-10-09 10:43:29 i Allmänt

Just nu har jag lite att fundera över, eller HUR jag ska göra, vilken som blir BÄST! :) Jag har kommit fram till att jag ska börja läsa till undersköterska och det ska bli så kul, och jag är verkligen peppad till att göra det. Jag trivs väldigt bra med mitt nuvarade jobb, så jag känner att jag vill jobba med människor. för att utbilda sig till undersköterska behöver man inte bara jobba inom vården , det finns mycket annat skoj också.
 
Vill ju naturligvis börja läsa så fort som möjligt, men frågan är ju bara att jag TROR att jag är lite försent ute med att ställa mig i kö, i Bispgården har dom börjat en undersöterska utbildning men den hade redan börjat, så det var ju synd! men det finns andra lösningar som egentligen är klart, nu är det bara jag som ska sköta resten:)
 
Nog om det... sitter och väntar på Maria ska komma och hälsa på:) alltid lika kul, Joel ska jag strax lägga i vagnen, ska åka och lämna igen bilen till mamma först, vi vart utan bil igår då Ante måste fixa lite saker på den, så då fick jag låna mammas:)
 
Nu ska jag gå och slänga i en tvätt.. Hörs!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: jonna

Kommentar publicerad 2012-10-09 17:22:44

tja! klart du ska plugga!;) kanoners att bli undersköterska,finns alltid jobb! bra beslut:) å en hel del snygga boys om du tänker att va i östersund;)) kramen

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej