Prenumerera och dela

Julmust!

Publicerad 2012-10-26 22:10:27 i Allmänt

Det finns väl nästan inge godare? Jo det är väl klart det gör, men den är väldigt väldigt god enligt mig..
 
Julia fick sitt dagisfoto idag, ett kort såg hon iaf glad ut på :) sen tyckte jag det var lite tråkigt att på gruppfotot så kollar alla barnen upp i taket, inget barn kollar rakt fram mot kameran? det är ju lite tråkigt att dom knäpper ett sånt kort då man står och pekar dit dom ska kolla ( upp i taket ) dom var ju söt iaf, men endå .
 
Har väl inte gjort så värst mycket idag då jag känner mig halv dålig, Pelle, Micka och Isak kom förut och låna duschen, senare åkte vi alla ner på Pizzan och åt. Nu är det dax för mig att sova då jag ska upp 06.30 imorgon. snark!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej