Prenumerera och dela

Söndag

Publicerad 2012-11-25 22:01:50 i Allmänt

Hejhopp. Fortfarande utan tv så har varit och kollat på Solsidan hos mamma ikväll, Har precis lagt Joel så jag hoppas att han somnar snart. Tänkte hoppa in i duschen och sedan sova,blir att kliva upp tidigt imorgon då Julia ska på dagis och sedan ska jag fara in till Östersund på sjukhuset med Joel, och eftersom dom stänger av tuneln imorgon så får man åka över Höglunda, så då tar det lite extra tid också.
 
Ihelgen har jag inte alls gjort mycket, eftersom tvrummet inte är klart, så fanns det inte så himla mycket att göra, det är grejer precis överallt och man kan inte börja röja någonstanns förens man kan ställa tillbaka grejer i tvrummet, men köket fick sig en dammtorkning, och sen får vi hoppas att allt är klart imorgon.
 
Idag har jag bakat lussekatter med Julia också, det tyckte hon var kul till en början, sedan var det bara degen som vart god:P igår kväll kom Joel hit och spelade kort, sedan vart det sängen på en gång, och jag tror jag somnade nästan på en gång. Nu ska jag hoppa in i duschen.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej