Prenumerera och dela

Måndag

Publicerad 2012-11-19 11:08:16 i Allmänt

Sitter just nu och väntar på kraft från mig själv haha, ska aldeles strax börja ta bort ALLT från tvrummet, började förra veckan då jag trodde dom skulle komma och tapetsera, men när jag aldrig hörde nått så tappade jag lusten, dessa hantverkare  får man verkligen JAGA får att det ska gå snabbat och för att dom ska hålla dagar och tider, men nu har dom ju faktiskt ringt och på Onsdag ska dom börja.
 
Så till helgen är det förhoppningsvis klart..
 
Helgen har väl inte bjudigt på så mycket, igår lagade vi stek sås och potatis, namn namn.. tänkte baka kladdkaka, men vi kollade på Johan falk och åt godis istället. Väntar på att man kan ladda ner sista filmen, dom är ju så jäkla bra!!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2012-11-19 11:11:02

Den sista filmen går att ladda ner :) På swesub.tv, jag har redan sett den och den var bra :)

Svar: Åh vilken tur:) då ska jag ladda ner den:) tack.
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej