Prenumerera och dela

Lite smått panik

Publicerad 2012-11-06 22:51:31 i Allmänt

Jag kan ju erkänna att jag är lite virrig och glömsk ibland haha, i eftermiddags åkte Jag och Julia med Nettan upp till Pelle som fyllde år och käkade tårta och fika, och som tur var så kom Veronica och Andreas dit med, klockan gick och hon frågde om jag var "taggad" för möte, jag fattade ingenting, då var det föräldrar mötet på dagis jag hade glömt såklart! men som tur var så fick jag åka med henne dit och hem och barnvakt fixade jag lite snabbt.
 
Idag kom Maria hit och hjälpte mig lite med skolarbete, så snällt, tack igen gumman!<3 sen tänkte jag höra om det finns någon frivillig person som har lust att svara på tre frågor i ett arbete jag har, jag ska interjuva tre personer, jag kan även skicka frågorna till er och ni svara och skickar tillbaka. Jag har en men det fattas två:)
 
Ligger och väntar på att Joel ska somna just nu, låter som det är ganska långt borta dock!
 
Godnatt
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Denise

Kommentar publicerad 2012-11-07 09:54:21

Om det inte krävs nå speciella personer kan jag ställa upp :)

Svar: Nej absolut inte:) vad bra, då kan jag skicka frågorna på din mail, vad har du för någon:) ?
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej