Prenumerera och dela

Blää

Publicerad 2012-11-09 21:55:00 i Allmänt

Godkväll på er!
 
Ligger i sängen, försöker att sova ner Julia, men det går inte så himla bra, hon vill allt annat en att sova. Ligga och titta på Pippi är det enda som går för sig. Men det är ju helg imorgon så då kan hon gott få ligga och titta på film en liten extra stund tycker jag.
 
Känner mig allt annat en på gott humör just nu, är väl inget speciellt egenligen, ibland får jag såna här dagar, som jag bara känner mig less på, men livet kan ju inte alltid var kul? eller hur:)
 
Imorgon jobbar jag, fast bara kvällen, det känns bra och kul att komma bort hem i från ibland. Hade tänkt träffa Malin och Melissa, får ser hur det blir nu när jag fick jobb. Annars är det en dag på Söndag också fast då är det Farsdag,med. Får se:)
 
Nu hade jag tänkt tvätta bort sminket och sova, är trött . Godnatt.
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej