Prenumerera och dela

svar på fråga

Publicerad 2012-05-11 23:20:19 i Allmänt

jag hade ingen mail adress till dig som skickade frågan om vad jag använder för löshår och om jag vet någon som kan fixa fast det.

så jag svarar här.

jag köper mitt löshår på rapunzel.se fast tycker nästan att taj mahal är bättre och billigare är dom också:) har haft där i från förut. jag har alltid satt i mitt löshår själv, så jag vet ingen som fixar, jag använder mig utan clips, får då kan jag ta bort det på natten så håret kan lufta sig lite, sen sätter jag i det på morgonen igen, och sen kan man ju välja lite själv när man vill ha det och inte. :)


Just nu sitter jag och väntar på att mitt te vatten ska bli klart så jag kan få lägga mig, har fått sjukt ont i halsen och ont i huvdet har jag haft hela dagen, känns även som febern börjar smyga sig på, Både Julia och Joel är dålig, Joel fick feber nu ikväll så jag hoppas det inte blir värre så det blir sjukan igen..

godnatt.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-05-12 19:05:21

Tack för svar :) Då ska jag testa det. Jag har gjort på salong tidigare men det är ju så himla dyrt sen har jag bara haft keratinvax å då förstör man ju typ håret så kanske ska prova clips nu då :) TACK.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej