Prenumerera och dela

nu är vi hemma igen!

Publicerad 2012-03-05 21:33:09 i Allmänt

idag fick vi åka hem från sjukhuset, känndes skönt! men sammtidigt lite oroande, men förhoppningsvis så blir han bara bättre och inte sämre! sist vi fick åka hem vart det sämre.

iaf så har jag inte hunnit gjort någonting sen jag kom hem mer en lagat mat, maten står fortfarande på bordet så är väl kanske dax att plocka undan den! sen tänkte jag kolla på bigbrother men borde egentligen städa tvätta och hänga tvätt,men jag orkar inte, känner mig orklös , skulle inte förvåna mig om jag också blir sjuk nu! har kännt mig halvfebrig sen jag kom hem. känndes lite som semester när man var på sjukhus, behövde inte göra någonting, sen kommer man hem och får helt plötsligt hur mycket som helst att göra..

näe plocka undan maten vare ja!
Kommentarer
Postat av: Diana

Kommentar publicerad 2012-03-05 21:39:28

Jag tycker du bara ska ta det lugnt ikväll, plocka kan du göra imorgon.

Hoppas det fungerar bra med lill grabben nu. Håller tummarna!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej