Prenumerera och dela

Trött Less Irriterad...

Publicerad 2012-06-24 11:07:20 i Allmänt

ungefär så känner jag mig idag, eller dom senaste dagarna har jag kännt mig så, men man håller humöret uppe för barnas skull!! Jag skulle vilja lägga mig och sova, sova över en vecka så kanske man vaknar pigg och glad igen?
 
Midsommar är över, vi var uppe i pålgård och dansade runt midsommarstången med Malin Dalle och Melissa, senare på kvällen vart det grillning, gott:) Igår klev jag upp rätt tidigt och fixade oss i ordning och åkte ner på kopperhällan så Julia fick bada, det var varmt i luften även fast det inte var så mycket sol!
 
Nu ska vi klä på oss och åka ut en sväng, uppdaterar senare med biler sen helgen:)
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej