Prenumerera och dela

Första jobbar dagen!

Publicerad 2012-06-21 09:54:09 i Allmänt

Ikväll ska jag jobba mitt första Jobb pass sen jag gick på mammaledighet.  Och det ska bli såååå kul att komma tillbaka, kan säga att jag längtat riktigt mycket att få komma ut och jobba lite. När man är mamma ledig och är hemma hela dagarna så saknar man den sociala biten, och på slutet har jag gjort det riktigt mycket, så jag längtar tills jag kliver på mitt pass kl 16.00 :)
 
Nu ska jag slänga ihop en tårtbotten, ska göra en midsommar tårta hade jag tänkt,var och köpte jordgubbar förut när jag lämnade Julia på dagis, och det är hur mycket folk som helst på affärena, antar att alla ska handla inför midsommar.
 
Näe nu ska jag ge lillen mat, som förövrigt har hoppande feber:/ jag vet inte alls varför. .
 
Hörs sedan
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej