Prenumerera och dela

trött.se

Publicerad 2012-01-15 11:34:36 i Allmänt

kan man vara så här trött som jag är? känner mig helt slut i kroppen. hade hoppats på att få sova längre en till sju idag, men så vart inte fallet. har precis skurat och dammtorkat hela badrummet så nu är jag helt slut, ska strax ge julia lunch sedan ska hon få sova i vagnen, ska nog passa på att sova lite då.

inatt hade jag jätte mycket sammandragningar det gjorde ont enda bak i ryggen, ett tag trodde jag nästan att det var dax, men sen somnade jag så jag kännde inte mer av det, trist. men jag vart nästan orolig att vi skulle behöva åka in, man blir ju lite rädd för smärtan hehe.

ne nu fixa lunch åt lillstumpan..

Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2012-01-15 17:21:15

hej!måste ge dig ett tips som du verka missat:D kliv upp varsin dag på helgen!! ALLA behöver få sova ut någon gång,hur ska man annars orka? vi gör så o alla andra jag känner:)så du borde ju få sova några år framöver som det verka haha!:D va rädd om dig! sömnen är viktig/kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej