Prenumerera och dela

tisdag

Publicerad 2012-01-31 14:10:06 i Allmänt

dagarna bara springer iväg nu för tiden känns det som, vips så är det helg och vips så är det måndag.. ja herregud, haha

har nyss varit på björkhammar och träffade chefen hon ville jag skulle börja jobba där i sommar igen, jag vill verkligen det, men det känns lite tufft att börja på ett schema när joel kommer vara så liten fortfarande, men kvällar helger och nätter kan jag jobba.

inatt känns det som jag varit vaken varje timme, joel har börjat sovit bättre. och julia sover oftast hela nätter på sitt rum, hon brukar komma in runt 6 tiden och lägga sig med oss,annars funkar det riktigt bra. man får tänkte till lite extra så man inte "glömmer bort" henne, igår kväll gjorde hon massa bus för att få uppmärksamhet, och det slutade med att jag blev mer och mer irreterad. men eftersom joel sover hela dagarna så får man lägga extra energi på julia då. och när man lagt julia får man lägga extra energi på joel.

ne har hel del tvätt jag måste ta tag i så bäst man börjar..

föresten, skulle vilja ha nya bilder på min header är det någon som är duktig och kan ändra det?

Kommentarer
Postat av: Mary

Kommentar publicerad 2012-02-01 11:15:43

Visst verkar hon mysig den nya chefen? :)

Hoppas du kan jobba lite i sommar Emma, du är super bra på jobbet!! Du är så lättsam att jobba med :)



Kramar!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej