Prenumerera och dela

Vart är min mobil?

Publicerad 2012-12-05 11:24:00 i Allmänt

Jag vill ha tillbaka min telefon, skickade in den till Mobilakuten för snart 3 veckor sedan, efter ett tag vart jag brydd att jag aldrig fick tillbaka den, så pappa ringde och kollade då har dom slarvat bort den, men hittade den ganska snabbt, sen hade jag tydligen skicka in den på fel ställe också, så dom lagade den aldrig! så dom skulle skicka tillbaka den förra veckan, men har fortfarande inte fått igen den... det är TUR att jag rekade den, jag brukar aldrig göra det med saker, men jag kännde väl på mig nått. hehe
 
Igår var jag duktigt och gjorde klart lite mer skolarbeten, så idag behöver jag inte jobba lite mycket, jag funderar på om jag ska baka någonting, Julbaka hade jag tänkt, det är ju kul om man kan bjuda på fika när nån kommer och hälsar på. Baka pepparkakor tänkte jag göra till helgen med Julia samt sätta ihop pepparkaks huset, det luktar så gott då!! sen är det kul för Julia att sätta fast godisarna:)
 
Det är ju julmarknad i Östersund också, det hade jag också viljat fara på. hum, ja det är mycket man vill!!
 
Nu ska jag ta och röja undan lite, sen åka iväg och klippa mig!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: robin

Kommentar publicerad 2012-12-06 09:39:28

nice;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej