Prenumerera och dela

Undra sa flundra..

Publicerad 2012-12-07 22:06:57 i Allmänt

Vart min Sambo tog vägen, jag bad att han skulle åka ner på Time och köpa lite chips och dipp som vi kunnde ha till filmen vi ska se på, men det verkar vara roligare att vara ute och åka 240 :P haha
 
iaf så har vi bara ett barn hemma ikväll, och det känns väldigt konstigt måste jag säga, mamma var snäll och ska ha Joel hos sig inatt, Så Julia sover redan och nu kan jag sitta här  i lugn och ro, Joel är ju annars vaken framåt 23.00 och då går jag och lägger mig själv eftersom jag vet att jag oftast får kliva upp tidigt, så man inte är hur trött som helst när man ska kliva upp. så det är skönt att få lite "egen tid"
 
Idag vart det bad i solle, med Isak och Pelle, sen lunch på Kina, inte helt fel. Imorgon blir det antingen stan för att handla lite julklappar eller baka pepparkakor, sen på kvällen är vi bort bjudna på middag.
 
Vi har även städat bilen ikväll och satt in dom nya bilbarnstolarna, det vart bra :) Näe nu ska jag hänga upp tvätt och sedan sätta mig i soffan.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej