Prenumerera och dela

Sömnproblem

Publicerad 2012-12-27 23:52:55 i Allmänt

Det är bara att konstatera att Joel är lik sin far, (skämt, men endå inte ) Joel sover aldrig längre, allvarligt talat så känns det som jag snart kommer fara ihop. I Tre veckors tid har Joel sovit ungefär en halvtimme, somnar om, vaknar efter en halvtimme och sådär fortsätter det hela nätterna..  jag är så sjukt trött, jag har tur som inte jobbar, men det är inte ledigt att vara hemma med två små barn heller, det är fullt upp från dom kliver upp tills dom lägger sig, och när man väl får Joel att somna i tid runt 10 så kan man inte riktigt slappna av, då sitter man på helspänn och väntar på att han ska vakna och sedan hålla på sådär hela natten...
 
Nog om det, man blir bara så frustrerad av att aldrig få nån riktig sömn! Idag var jag in till Östersund och gjorde av med lite pengar på mig själv, vilket inte händer ofta, pengarna man har går åt barnen och mat, jag hittade faktiskt rätt mycket, men folk till tusen och det var ritkigt jobbigt att gå bland alla dessa folk, som drar och knuffas...
 
Imorgon är det helg igen och på Måndag är det nyår, känns sjukt! vad som händer då är inte planerat ännu. På Lördag ska vi iaf bort till Junsele:)
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej