Prenumerera och dela

snabb uppdatering.

Publicerad 2012-12-22 00:31:00 i Allmänt

Har precis kommit hem från Nettan där vi har haft "lilla julafton" med massa från Antes släkt ( bilder kommer senare ) Jätte kul och trevligt. Nu är jag lite små trött och ska strax hoppa i säng, Joel stannade kvar hos Nettan inatt, så inatt ska jag äntligen få sova en hel natt, och det var inte igår kan jag säga! Joel har ungefär varit vaken hela dygnen nu i en vecka, idag var vi till läkaren och fick lite medicin för hans eksem får hoppas det hjälper och att han sover lugnare.  
 
imorgon ska vi baka tunnbröd, får hoppas dom blir goda. sen sätter vi nog upp julgranen imorgon också:)
 
Nu ska jag tvätta bort sminket och sedan invänta våra sovgäster sedan hoppa i säng. Godnatt.
Kommentarer
Postat av: Börja blogga

Kommentar publicerad 2012-12-22 07:42:46

Hej Emma . Jag tycker iaf du ska göra ett inlägg per dag eller så skriver du "Jag tar en blogg paus " Eftersom det är jobbigt att gå in på din blogg typ 4 gånger och den5te gången har du skrivit men typ 5 rader .. Det är skit .! Visst jag förstår dig att du inte har så mycket tid som att du har 2 barn . Men försök annars har du förlorat en som följer din blogg :) Kram

Svar: Det är väl endå inte jag som bestämmer hur många gånger du vill gå in på min blogg? det är väl upp till dig själv. Jag har tid att blogga om jag vill, men har man främmande så kanske man inte vill sitta vid datorn? och bara för jag inte skriver på 2 dagar så behöver jag väl inte ta någon "blogg pause" :)
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej