Prenumerera och dela

Pannjävel!

Publicerad 2012-12-11 23:54:17 i Allmänt

Det enda jag vill nu är att sova!! När för en gångs skull Joel sover i tid, Men såklart hade pannjävlen stannat, så jag gick ner och sotade och fyllde på pellets och gjorde allt jag skulle göra, tror ni den funkar? Nej istället är det 16 grader inne, och varmare lär det ju det inte bli!!
 
Men det är ju tur man har världens snällaste pappa som ska komma hit inatt när han slutar jobba så han får kolla på pannan, så får försöka hålla mig vaken nån timme till.
 
Nog om det så var jag till Stugun idag, Jag och Kicki hade fullt styr att leta upp orresvägen, eller vad den heter! men när vi äntligen hade hittat hem till Emma så for vi vidare till Anna och gjorde klart hela gruppuppgiften:) så skönt.
 
Sen så har jag inte gjort så mycket, dammsugit och torkat golv, tvättat och renbäddat, så jag hade hoppats på att lägga mig tidigt!
 
låååång suck!!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2012-12-12 14:58:21

herre jävlar hur du slit människa;)du skulle behöva åka på lite semester du!haha! ta dig en rejäl sup å sov någe dygn;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej