Prenumerera och dela

Mattorka

Publicerad 2012-12-04 17:45:23 i Allmänt

Fan vad less jag blir på mat!! eller inte less på mat, det är ju hur gott som helst, men att komma på vad man ska laga för mat! det känns som jag äter samma mat jämt jämt och jämt. Kanske ni kan ge mig nått bra förslag på någon maträtt som går snabbt och är gott:)
 
Joel har kommit in på förskolan (dagis ) jag säger dagis även om det nu heter förskolan.. samma avdelning som Julia, vilket känns bra och det var dit vi hade sökt, känns lättare att lämna och hämta på samma avdelning en två olika.
 
Imorgon ska jag klippa mig, yippiee. blir bra det såhär före Jul, hade även beställt två klänningar från Nelly, men jag skickade tillbaka båda två, jag kommer säkert ångra mig, men det är ganska mycke pengar som ligger om jag bara använder klänningen en gång, vilket jag hade tänkt haha. :P
 
Vet ni om någon bra sida där dom säljer fina kläder / klänningar:) ?
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej