Prenumerera och dela

Andra Advent

Publicerad 2012-12-09 23:18:10 i Bilder

Herregud vad veckorna går fort, 2 veckor kvar till Julafton, ja det är ju inte klokt vad fort det går nu..
 
Helgen som gått har också gått i en rasande fart tycker jag, I Fredags var vi som jag skrev tidigare i solle, även skoljobb. I Lördags började jag baka lite, sen kom Micka och Isak förbi en sväng så vi fikade och åt korv till lunch, senare på kvällen var vi bort på middag hos Nettan och Gunnar, åkte hem runt 8 då barnen var trötta, båda somnade strax innan vi var hemma, så vi svängde ner till Mamma en stund där Mattias och Sandra också var, så vi spelade kort med dom till strax efter 23.
 
Idag bakade vi pepparkakor, sedan var det bara att byta om och åka på Julbord, gott. Fast man känner att man blir less Julmaten rätt fort endå..
 
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig,
adjö !
 
 
 
 
 
Sen gjode vi två stora hjärtan som det står Julia och Joel på, hängde dom i fönstret, så nu luktar det gott:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej