Prenumerera och dela

TRÖTT!

Publicerad 2012-08-01 16:03:53 i Allmänt

Jag tror det är flera som är trött mer en jag? lill gumman, satt och pratade med Ante i telefonen så tyckte jag att det vart lite väl tyst, kollade vart julia tog vägen och hittade henne på golvet såhär.. det är tufft att kliva upp tidigt och åka på dagis, började jobba 7 idag, gick jätte bra förutom att jag var skit trött, somnade inte förens klockan var runt halv tolv, sedan han jag bara sova någon timme innan Joel vaknade och skulle ha mat, sen ringde väckarklockan halv 6.
 
Sitter och väntar på att Jossan ska komma, hon är bra snäll hon som kommer och ställer upp att vara barnvakt medans jag åker på affären. Båda sover så känns dumt att väcka dom bara för att åka på Ica, sen går det ju så mycket snabbare om jag åker själv också.
 
 
Kommentarer
Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2012-08-01 20:03:45

inga problem, behövs de fler gånger och jag är hemma så är det bara att du hör av dig! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej