Prenumerera och dela

22 Augusti

Publicerad 2012-08-22 09:26:14 i Allmänt

Redan Onsdag? och jag som nyss klagade på att veckan gick sakta, men där hade jag fel! Sitter och äter frukost just nu sen tar jag bilen och hämtar upp Sofie och skjusar henne till bispgården, hon ska färga håret hos Natalie, när hon är klar tar jag bilen och hämtar upp Viktor och vidare till Östersund för att umgås med Carro:) ska bli skoj.
 
Är det någon som vet hur man kontaktar blogg.se? via hotmail, provade en adress igår men den var inte giltig? :s
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-08-22 10:44:52

Om du har frågor om bloggtjänsten kontaktar du oss helst via Hjälp-funktionen inne i blogg-admin alternativt via e-post till: kundservice(at)blogg.se om du inte har någon blogg hos oss eller inte kan logga in. Kundtjänst svarar på dina frågor via mail, vardagar mellan 08.00 -- 17.00.

Om du vill anmäla det som du anser vara brott mot användarregler, förtal, etc skickar du e-post till: abuse(at)blogg.se Du kan också ringa +46 (0)8 510 624 27 alla dagar 08.00 -- 15.00.

Om du har frågor om annonsering finner du mer information på: bloggannonsering

Du kan också kontakta oss via vanlig post till:

Blogg Esse AB
Bredbandet 1
392 30 KALMAR

Svar: Jag provade att skicka till kundservice(at)blogg.se, men adressen var inte giltig!
saema.blogg.se

Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2012-08-23 01:17:39

skrev du [email protected] eller kundservice(at)blogg.se ?

Svar: Ja men det funkade inte:S
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej