Prenumerera och dela

ingen matlåda!

Publicerad 2011-10-27 23:01:40 i Allmänt

jag måste ju endå vara bra snäll!!! efter maten så vart det inte sådär jätte mycket mat över så att det både skulle räcka till både mig och ante i matlåda imorgon, men vad gör man inte? självklart så gjorde jag en matdosa åt ante men inte till mig, jag får helt enkelt ta med mig pengar på jobbet och köpa någonting där, jag hoppas det är någonting ätbart bara. hade kunnat lagat nått annat till mig som jag hade kunnat haft med mig, men jag orkade inte när klockan vart så mycket. jobbar till fyra imorgon sedan är det äntligen helg. synd dom ska blåsa förbi så fort och sedan är de vardag igen..

ligger just nu isängen, med en bebis imagen som är fullt igång med att ha disco tror jag, den är verkligen aldrig still? :P näe bäst att försöka sova, ska upp halv 6 imorgonbitti. jippe.

godnatt




Kommentarer
Postat av: moa

Kommentar publicerad 2011-10-28 09:01:17

snäll har du alltid varit:)tänk på dig själv nästa gång i stället:P skulle karln göra det för dig tror du? not han skulle nog bara tänka på sig själv!:( ha en fin dag emma kramis

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej