Prenumerera och dela

har inget

Publicerad 2011-10-30 21:10:14 i Allmänt

har inte så mycket att dela med mig av... helgen är snart förbi och jag har väl inte gjort någonting speciellt, idag var jag och julia till lekparken så julia skulle få leka lite. och i veckan tänkte jag följa med mamma sofie och viktor in på badet i östersund, så ska julia få bada lite:)

imorgon är det jobb och jag längtar, just nu har jag ingen lust att gå hemma, är less! snart är det väl dax för sängen också, julia vaknade 20 över 6 imorse! men hennes kropp var ju inställd på 20 över 7,men just nu sover hon så sött, hon har blivit snorig så hoppas det går över, även jag har fått jätte ont i halsen..

ne nu ska jag gå och se någon film.
Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-10-30 22:20:35

hoppas du snart får känna

dig lite gladare:) kram

Postat av: maria

Kommentar publicerad 2011-10-31 17:37:36

hej! hoppas du inte blir sjuk nu:( nog jobbigt att va gravid!sömnen är viktig för att orka med, så hoppas du får lite avlastning:) annars förstår jag om du är trött o less!! stora bamse kramar till varldens bästa emma:D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej