Prenumerera och dela

fikat

Publicerad 2011-10-19 10:21:24 i Allmänt

nu har jag varit och fikat med malin och eliaz:) väntade på att eliaz skulle ta dagis kortet så for vi sedan, och tur var väl det att jag stannade och väntade, dagis personalen kom och hämtade mig för julia ville verkligen inte vara med och ta kort hon var jätte ledsen. "hon verkar inte tycka om karlar " sa dom hahah.

men när mamma kom så gick det bättre, hon fick sitta i mitt knä så gick det efter en stund:) ska ta och städa ihop här hemma sedan fara bort till pappa.

fint väder är det idag, så får passa på att ut och gå idag också innan jag hämta julia på dagis.

måste berätta en rolig sak jag hörde idag, var en tant som frågade om hon fick låna och läsa en tidning på fiket! javisst sa tjejen som gav henne den. då sa tanten - ja jag måste ju kolla om det är någon jag känner som har dött! haha tror alla skrattade där inne.

man hoppas väl endå inte att någon har dött som man känner!
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2011-10-19 10:51:01

brukar oxå läsa dödsannonserna, fast varför vet ja inte :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej