Prenumerera och dela

äntligen!!

Publicerad 2011-10-26 10:12:50 i Allmänt

idag ska jag äntligen få klippa mig! så jäkla skönt, mitt hår är så trist och tråkigt, det ligger som en platt pannkaka. ska även ta med mitt löshår så hon ska få klippa till det lite, det har legat i en låda hur länge som helst så kanske dax att använda det, alltid roligt med lite längre hår.

julia är på dagis, jag ska strax hoppa in i duschen, efter jag lämnat julia på dagis träffade jag malin en stund innan hon skulle på sportaffären och jobba. imorgon så ska jag äntligen få jobba, det behövs! pengar är ju aldrig fel.

igår så fick vi ses julias dagiskort, så söt! hon har även börjat pratat jätte mycket, så kul! imorse när julia pratade med sin mormor i telefonen, så sa mamma, hejdå puss puss också hörde man julia hej då puss puss. hur gulligt som helst. så har hon aldrig sagt förut. det kommer nya ord varje dag nu:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej