Prenumerera och dela

varför är man alltid trött på måndagar?

Publicerad 2011-11-28 21:01:30 i Allmänt

ja det kan man fråga sig.. jag är alltid trött på måndagar, och det känns som jag ska somna så fort jag sätter mig ner. inatt så har jag sovit jätte dåligt, även julia och ante också. julia kom in till oss runt ett, sen dess har hon vaknat till och från hela natten, när klockan stod på 04:20 så hade jag fortfarande inte sovit en heltimme, jag somnade till och vaknade,somnade, vaknade, så jag somnar nog tidigt ikväll.

imorgon ska jag åka och hälsa på maria i bispgården:) den lilla fröken ska/ eller har ju flyttat hem igen;D jippe. det känns bra att ha lite vänner på närmare avstånd, dom flesta bor ju i östersund:(

det är rätt konstigt, jag saknar inte östersund ett dugg, min plan var att bo kvar där efter jag gått ut skolan! men så träffade jag ante och sen ville jag inte alls tillbaka, vart ju även gravid rätt fort och då flyttade vi tillsammans, men jag trivs jätte bra här:) det är ju faktiskt inte mer en 10 mil till östersund om man skulle vilja åka dit över en dag.

nu ska jag leta lite middags tips, för ovanlighetens skull..

tips gärna om ni har något enkelt.:P
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej