Prenumerera och dela

ringa vänta, ringa, vänta

Publicerad 2011-11-24 09:59:35 i Allmänt

all jäkla väntan... sitter och väntar på att förlossningen ska ringa från stan, ska troligtvis få åka in på en kontroll så allt står rätt till i magen, har haft jätte värk i benen nu på slutet, det har pulserat och gjort ovanligt ont... troligtvis så kan det bero på att jag har för mycket fostervatten, så nu sitter jag och väntar på att dom ska ringa upp.

man blir så fundersam och stressad av att sitta och vänta, man tycker alltid det tar sån jäkla tid..

nog om det, julia är på dagis, och jag sitter här och väääntar.. ser ut att bli fint väder idag,så en promenad ska nog hinnas med, hade ju tänkt hänga upp gardiner idag, men får se om jag blir hemma eller om jag får åka in till stan.

hörs sedan.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej