Prenumerera och dela

ny säng åt julia

Publicerad 2011-11-18 22:18:25 i Allmänt

imorgon har jag tänkt hänga på mamma till ikea och köpa en ny säng åt julia. hon vägrar sova i sin spjälsäng, hon går förbi sitt rum varje kväll och stänger igen hennes dörr, och sedan går hon in till min och antes säng och lägger sig där. och senaste veckan har det blivigt så för jag har inte orkar bråkat när både hon och jag ska upp på dagis/jobb. så då vill man att hon ska somna så fort som möjligt så hon är pigg tills dagis.



denna säng får det nog bli! vill gärna ha med ett skydd på sidan och det fanns det på den här sängen!
sen ska vi även byta rum med varandra, julia får vårat sovrum och vi tar hennes, men innan dess så ska vi göra om båda rummen! kommer nog bli kanon, vårat sovrum är ju rätt stort och tycker vi inte behöver så stort när vi endå bara sover där, och julia kommer behöva ett större, samt att då får hon och hennes syskon dela rum tills vidare;) perfekt!

nu ska jag gå och krypa ner hos mina älsklingar som redan sover!
godnatt.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej