Prenumerera och dela

kalas

Publicerad 2011-05-07 21:43:34 i Allmänt

idag har varit på två kalas, synd jag inte han till natalie, men det tar jag på måndag, får hoppas hon är hemma då:)

först var vi till Melissa som fyllde ett år i går. sen var vi till min kusin Saga som fyllde 5 år. fast hon fyller egentligen på måndag men eftersom dom inte är här på hammarn då, så firar vi henne idag:) sen har vi inte gjort så mycke faktiskt. julia har varit ute med moster sofie och nu ikväll gick jag en sväng runt kullsta så skönt:) jag hoppas det blir fint väder imorgon så man kan vara ute mycket. kanske gå en sväng till lekparken med julia?



ante jag och julia i massagestolen, julia gjorde sin gulliga grimars så sofie var framme med kameran.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej