Prenumerera och dela

hej på er

Publicerad 2011-03-30 10:39:19 i Allmänt

onsdag idag, slapp städa imorse! så istället städar jag imorgon, och det var så skööönt att ligga kvar i sängen imorse! har sovit som en stock inatt, vaknade inte ens när ante kom och la sig, och jag brukar alltid vakna till när han kommer och lägger sig.

ska strax göra mig klar, får se om jag går ut en sväng. ser ut att vara fint väder ute idag. så ska nog ta med mig julia på en promenad efter hon har fått sovit en sväng, idag ska jag nog fixa till i vitrinskåpet, för nu är ante helt klar med den, ( tror jag) vart så himla fint. så nu har jag beställt kort som jag ska ha i den, ska fixa dit glasen också! sen är det bara ett nytt bord som fattas hihi

en annan sak som jag vill göra är att måla/tapetsera om i hallen  / trappen. det behövs faktiskt, det fattas tapet på flera ställen, har faktiskt varit på gång flera gånger att riva där ute. men får se när det blir :)

hörs sen
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej