Prenumerera och dela

slut av värmen

Publicerad 2011-06-11 22:41:48 i Allmänt

jag blir helt slut av värmen! står just nu och lagar pastasallad i 30 graders värme här inne, det är helt sjukt vad varmt det blir här inne. så inatt sover vi i källaren hos mamma och pappa. det går ju inte att sova när det är så här varmt inne. imorgon bitti ska jag ante och jullan åka och kolla på folkrace i östersund, så det är därför jag gör sallad, så vi kan äta det imorgon.

efter jobbet idag åt vi middag hos mamma och pappa grillat, super gott! sen somnade ante på gräsmattan och jag i hammocken, och det var så välbehövligt, är jätte trött nu för tiden, och mår illa gör jag jämt! skit jobbit, men det går nog över så småning om:) hihi

ne nu ska jag ta och packa lite saker inför morgon dagen!
tjarå!
Kommentarer
Postat av: Denise

Kommentar publicerad 2011-06-12 08:12:13

Låter ungefär som graviditetssymtom? =)

Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-06-12 22:17:41

ja jag har också mått pyton av värmen:)vilken tur du mår bra nu då:)så fort du har vägarna förbi stan så hör av dig så tar vi en fika el nåt! kram

Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2011-06-13 09:38:34

vi hämtade 13 st igår =)

Hade 10-12 st förra året, men s¨ålde dom på hösten..

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-06-13 13:51:47

du har nog druckit för lite vätska i värmen:)kram kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej