Prenumerera och dela

skilda världar

Publicerad 2011-06-21 22:22:26 i Allmänt

ska lägga mig och kolla på det alldeles strax, börjar ju som sagt bli spännande så man vill ju bara kolla kolla och kolla! men de finns ju annat att göra en att bara ligga och glo på det, imorgon ska jag tex jobba! men egentligen så skulle jag vilja åka in till östersund och gå på dollarstore som öppnar imorgon, finns säker jätte bra med erbjudanden!
 
så är det någon som ska in någondag framöver så är jag en frivillig följare=)

snart midsommar, vet faktiskt inte vad det blir en, självklart ska vi göra någonting med julia, så jag hoppas de blir midsommarfirande för barn som man kan åka på:) tråkigt att sånna grejer ska tas bort men jag tyckte jag hörde att det skulle va någonting.

nej nu vidare till skilda världar
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-06-21 22:55:24

you look amazing;)

Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-06-22 10:41:37

min fina Emma som jag saknar sjukt mycke!!se till att du kommer till stan så kan vi ses,pröva att ta dig in på torsdag:)då är jag ledig så då kan vi fika o bara umgås:))MÅSTE bara få träffa dig:)kraaaam

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2011-06-22 12:00:08

Vi ska nog åka upp till Hembygdsgården i Pålgård! Där är det nåt sorts firande för barn, om jag förstod det rätt. Ni kanske ska hänga på? KRAM

Postat av: marc

Kommentar publicerad 2011-06-22 22:10:57

tja snygging!såg dig nog i dag;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej