Prenumerera och dela

vad löjligt!

Publicerad 2011-07-04 13:42:25 i Allmänt

"Monika Meharlizade, 25, fick lämna Åhlens-varuhuset, eskorterad av vakter.Orsak: Hon ammade sonen Benjamin.
– Jag kände mig som en brottsling."

alltså vad löjligt! ska man inte få mata sitt barn? självklart behöver man inte dra fram hela paketet(vilket jag tror att hon inte gjorde) , utav man kan dölja lite med en filt eller nått liknade. men jag tycker det är dåligt att man inte ska få mata sitt barn om den är hungrig och skriker. barn är ju hungriga precis som vi vuxa!

jaja, har precis fått i mig lite makaroner och köttbullar som lunch, jobbade från 7-12:30 idag, lagomt pass! nu ska jag snart åka och sola lite, skööönt:)

Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-07-04 17:31:18

Såna där gånger undrar man om folket tycker att det är bättre om man låter ungarna skrika istället för att lägga dom till bröstet och att alla kan fika i lugn och ro.



Gillar man inte det man ser kan man ju helt enkelt titta åt ett annat håll! :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej